PayPal و Venmo به بازار بیت کوین و ارز دیجیتال ورود می کنند!
نوشته شده توسط : علیرضا

در گزارش دیروز آمده که PayPal، کمپانی شبکه پرداخت جهانی و پیشرو در این صنعت، قصد دارد شروع به فروش ارز‌های دیجیتال برتر بازار به 325 میلیون کاربر خود کند.

روی آوردن به بیت کوین

وبسایت CoinDesk از اعضای صنایع مختلف به عنوان منابع بی نام، اخباری را منتشر می‌کند و در جدیدترین گزارش خود هم مدعی شده که PayPal در آینده ای نزدیک، مستقیما عملیات خرید و فروش ارزهای دیجیتال را آغاز خواهد کرد. 

این منبع همچنین اضافه کرد که PayPal یک کیف پول اختصاصی هم ارائه خواهد کرد تا مشتریان اموال دیجیتالی خود را ذخیره، داد و ستد و معامله کنند. به احتمال زیاد این کمپانی ابتدا کار خود را با بیت‌کوین شروع خواهد کرد و بعد به سراغ دیگر ارز های مهم و بزرگ بازار می‌رود.

در حال حاضر همانند بانک ها، از PayPal هم به عنوان روشی برای نقد کردن و برداشت پول استفاده می‌شود و برای تبادلات دیجیتالی هم با صرافیهایی مثل Coinbase همکاری میکند، ولی هر نوع انتقال ارز مستقیم و همتا به همتا از طرف کمپانی انجام پذیر نبود.

این منبع همچنین افزود:

 

blockquote

هنوز مشخص نیست که چه تعداد و کدام ارزهای دیجیتال در دسترس خواهند بود. انتظار داریم که PayPal با چندین صرافی همکاری کند تا بتواند نقدینگی را فراهم کند.

blockquote

منبع آگاه دیگری هم معتقد بود که انتظار می‌رود کمپانی PayPal خرید و فروش ارزهای دیجیتال و ارائه خدمات مرتبط با آن را تا سه ماه آینده و یا حتی زودتر آغاز کند.

برای ارائه دهندگان نقدینگی، صرافی Coinbase واقع در سانفرانسیسکو و Bitstamp اروپایی، به عنوان اصلی‌ترین مدعیان معرفی شده اند. اما هیچ کدام از شرکت های Coinbase, PayPal, Venmo و Bitstamp به صورت رسمی خبر یا نظری در این باره نداده‌اند

بیشتر بخوانید: صرافی بایننس (Binance)related_content

صرافی Coinbase یکی از معدود سرویس‌های ارز دیجیتال است که اجازه معامله با PayPal را با سرویس هایی مثل LocalBitcoins دارد و سایر سرویس‌ها توسط آن مسدود شده اند. در سال 2018 بود که Coinbase سپرده‌های PayPal را فعال کرد ولی امکان برداشت وجه آن از سال 2016 وجود داشت.

به دنبال گسترش تخصص بلاک‌چین، شرکت‌های مطرح در سراسر جهان، همواره در حال رو آوردن به ارز های دیجیتال هستند و از آن به عنوان روش پرداخت جایگزین و منبع درآمد استفاده می‌کنند.

میلیون ها شرکت در سراسر جهان، معاملات و ذخیره وجه خود را با ارز دیجیتال انجام می‌دهند و کمپانی‌های خوشنام که سرویس‌های مرتبط را ارائه می‌دهند، می‌توانند به سرعت کاربران را جذب کنند. 

از این رو، لیست استخدامی PayPal نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد به طور جدی به مسئله بلاک‌چین و ارز های دیجیتال بپردازد. در ابتدای سال 2020، این شرکت چهار نفر در شهر سن‌خوزه و چهار نفر را در سنگاپور استخدام کرد که همگی برای گروه تحقیقاتی بلاک‌چین این کمپانی بود. 

مدیر ارشد فناوری PayPal، آقای سری شیواندانا، اوایل امسال گفت:

 

blockquote

کمپانی ما می‌خواست دیدگاه و نظر خود را راجع به تکنولوژی بلاک‌چین به دست آورد تا ببیند که چگونه می‌تواند به ما کمک کند تا در ایجاد یک پلتفرم دیجیتالی آزاد که به همه سرویس دهد، مشارکتی داشته باشیم.

blockquote

او همچنین اضافه کرد که PayPal اعتقاد زیادی به پیشرفت بلاک‌چین دارد و مسئله دیجیتال سازی ارزها دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد!

 

 




:: برچسب‌ها: ارزهای دیجیتال , بیت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: